· 

Acryl verf

Technieken en materialen...

Acryl verf is er in alle verschillende kleuren en maten.

Ik ben begonnen met een set van acrylverf tubes van de action, daarna kan je verder met wat duurdere verf.  Dat heeft ook een wat betere kwaliteit. 

 

Je kunt ook boeken kopen om er meer over te weten en hoe je schilderijen maken in stappen. Dat heeft mij enorm geholpen, Zeker doen!

 

Mijn tante had laatst een heel leuk boek, en ik heb het zelf ook gekocht. Het heet...'Acrylverf technieken' van de man: 'Mark Daniel Nelson'.

Er staan 50 schilderijen in met hoe je die stap voor stap moet maken.

 

Het is een heel nuttig en leerzaam boek. Ik dacht dat ik nooit zo ver zou komen met schilderen, totdat ik dit boek in mijn handen had. Bedankt Tante!



In deze link staat waar je het boek kan kopen en hoe duur het is. Je kan de website kopiëren en plakken in je tekstbalk bij Google.

 

https://www.bol.com/nl/p/acrylverftechnieken/9200000089356283/

 

 

 

 


Je hebt natuurlijk ook nog  kwasten nodig. Die heb ik ook gekocht bij de action. Ze zijn erg goed van kwaliteit en k zou ze zeker aanschaffen!

Hieronder zie je een filmpje waarop het boek word gefilmd.  Dat boek is een beetje anders omdat het een andere buiten kant heeft. Maar de binnen kant en indeling is hetzelfde. Dit filmpje zie je ook aan de bonenkant van de pagina. 


Commentaren: 0